عمان

عمان کشوری در شبه جزیره عربستان با پایتخت مسقط می باشد. زبان رسمی این کشور عربی و زبان دوم انگلیسی است.درآمد این کشور مانند دیگر کشور های حاشیه خلیج فارس از طریق نفت است که در کنار آن، کشاورزی و ماهی گیری هم منابع پولسازی برای عمان محسوب می شوند. بیشتر مساحت این کشور خشک و بیابانی است و راه های ارتباطی از طریق بنادر مهم صورت می گیرد.این کشور وارد کننده ی خوبی در زمینه های مختلف است. بهترین راه ها برای اقامت در عمان، اقامت از طریق تحصیل، ثبت شرکت و کار و همینطور ازدواج است.

تجارت در عمان

تجارت در عمان

عمان، کشوری سودآور در زمینه صادرات است. ثبات سیاسی و اقتصادی این کشور هر صادر کننده ای را به خود جذب می کند. بدلیل داشتن روابط تجاری خوبی که عمان با سایر کشور ها در پیش گرفته، منطقه ای امن برای سرمایه گذاری و صادرات است. تورم در این کشور کمتر از 3 درصد و قیمت های متعادل و با ثباتی در این کشور وجود دارد. با توجه به موقعیت جغرافیایی و آرامش بین این کشور و ایران و نزدیکی این کشور به ما از دیگر گزینه های مهم برای صادرات است.

اگر قصد ثبت شرکت در مناطق آزاد عمان دارید، شما می توانید از این فرصت ویژه سرمایه گذاری استفاده کرده و مالکیت 100درصدی سهام شرکت را داشته باشید. برای مشاوره بیشتر و مدارک مورد نیاز با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تجارت در عمان

با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این کشور بویژه مسقط، راه اندازی کسب و کارهای استارتاپی گزینه مناسبی می باشد. استارتاپ هایی در حوزه حمل و نقل هوشمند، فروشگاه مواد غذایی، خدمات تاکسی، انواع اپلیکیشن های موبایل، تحویل غذا و دلیوری و .. خواهان زیادی دارند.

ولی اگر شما استارتاپ خود را در ایران راه اندازی کرده و برای گسترش کار عمان را انتخاب می کنید، عمان ترید می تواند در این راه شما را همراهی و راهنمایی کند.

همینطور برای مشاغلی مانند انواع صنایع دستی ایرانی مانند؛ فرش دستباف ایرانی و .. که همیشه در کشورهای حاشیه خلیج فارس پر طرفدار هستند، در عمان ترید جا هست.

عمان ترید حامی مشاغل دیگری مانند تولید پسته، بادام، زعفران، ماهی خاویاری و .. که در ایران به بهره برداری می رسند، است. به این صورت که با ترنسفر محصولات شما به عمان، گرفتن غرفه و پرزنت محصولاتتان، مشتریان بالقوه یا سرمایه گذاران را جذب می کند. با این کار شما می توانید در آینده ای نزدیک محصولاتتان را مستقیم از زمین و باغتان به کشورهای عربی صادر کرده و درآمد دلاری و درهمی و ریال عمان کسب کنید.

محصولات دیگری که عمان از ایران وارد می کند می توان به مواردی مانند؛ فلزات و فرآورده های آهنی و فولادی، سرامیک، ماشین آلات صنعتی، پلاستیک، لاستیک، محصولات غذایی، محصولات لبنی، انواع سبزیجات، ادویه، گوشت، خشکبار و پرنده های شکاری و حیوانات خانگی و خاص اشاره کرد. اگر شما هم جزو این مشاغل هستید، این فرصت طلایی را از دست ندهید و قدم اول را برای صادرات محصولاتتان را بردارید.

برای این کار کافیست از طریق راه های ارتباطی یا فرم زیر با عمان ترید در ارتباط باشید تا همکاران ما در این امر در کنار شما باشند.